Makléř srdcař
Proč se stát makléřem srdcařem
Prezentuje se
Pyšní se svou prací a informuje o ní veřejnost. Jeho úspěchy jsou prezentovány pomocí moderních marketingových nástrojů Národního realitního holdingu. Publikuje články, vlastní svůj web, stránku na sociálních sítích a své bannerové a PPC kampaně.
Pracuje s klienty
Sofistikovaně pracuje se svými spokojenými klienty, od kterých získává další doporučení. Na práci s poptávkou a osobním marketingem spolupracuje s odborníky (kolegy).
Vykupuje nemovitosti
Na pomoc klientům, kteří se dostali do finanční nouze, má k dispozici více než 2 mld. Kč. Díky jedinečným nástrojům Národního realitního holdingu může vyplácet zástavy, řešit exekuce, vykupovat a dražit nemovitosti.
Maximální počet exkluzivních smluv
Díky prodeji exkluzivní poptávky a možnosti využít vícečetnou exkluzivitu se mu daří uzavřít s klienty maximální počet exkluzivních smluv během první schůzky.
Osobní kouč a trenér
Osobní trenér (kouč) mu po celou dobu spolupráce pomáhá zvýšit svůj obchodní výkon. Snaží se tak využít všechny nástroje Národního realitního holdingu, aby maximalizoval svůj osobní potenciál.
Má vlastní pořad
Produkuje svůj vlastní pořad. Oslovuje klienty pomocí profesionálních videí za asistence profesionálního týmu (režie, scénář, kamera, zvuk, střih). Využívá k publikaci marketingové kanály a nástroje Národního realitního holdingu.