Makléř srdcař

Proč se stát makléřem srdcařem

 

Prezentuje se

Pyšní se svou prací a informuje o ní veřejnost. Jeho úspěchy jsou prezentovány pomocí moderních marketingových nástrojů Národního realitního holdingu. Publikuje články, vlastní svůj web, stránku na sociálních sítích a své bannerové a PPC kampaně.

Pracuje s klienty

Sofistikovaně pracuje se svými spokojenými klienty, od kterých získává další doporučení. Na práci s poptávkou a osobním marketingem spolupracuje s odborníky (kolegy).

Vykupuje nemovitosti

Na pomoc klientům, kteří se dostali do finanční nouze, má k dispozici více než 2 mld. Kč. Díky jedinečným nástrojům Národního realitního holdingu může vyplácet zástavy, řešit exekuce, vykupovat a dražit nemovitosti.

Maximální počet exkluzivních smluv

Díky prodeji exkluzivní poptávky a možnosti využít vícečetnou exkluzivitu se mu daří uzavřít s klienty maximální počet exkluzivních smluv během první schůzky.

Osobní kouč a trenér

Osobní trenér (kouč) mu po celou dobu spolupráce pomáhá zvýšit svůj obchodní výkon. Snaží se tak využít všechny nástroje Národního realitního holdingu, aby maximalizoval svůj osobní potenciál.

Má vlastní pořad

Produkuje svůj vlastní pořad. Oslovuje klienty pomocí profesionálních videí za asistence profesionálního týmu (režie, scénář, kamera, zvuk, střih). Využívá k publikaci marketingové kanály a nástroje Národního realitního holdingu.